Ensikosketus bloggaukseen

Hei vaan!

Nyt olen sitten minäkin löytänyt tieni bloggaajien ihmemaailmaan. Ajatus omasta blogista pyörikin jo pitkään päässä ja viimeinkin sain keksittyä nasevan nimen, ja nyt ei olekaan kuin aloittaa näpyttely!

Olen siis 22-vuotias joensuulais mutsi, esikoinen (tyttö) meillä on syntynyt 03/2011 ja kuopus (poika) 10/2012. Olen myöskin naimisissa tuollaisen ihanan pörröisen mieheni kanssa. <3 Toisemme olemme tunteneet vasta 3,5 vuotta, mutta hyvin pyyhkii, 3-vuotis hääpäiväkin lähenee.

Tällä hetkellä olen kotiäitinä, mutta silti arjen keskellä jää myös mukavasti aikaa erilaisten käsitöiden tekemiseen, olen pyörinyt lankojen parissa jo jonkin aikaa. Jossakin vaiheessa ajattelin ompelukoneenkin hommata, että pääsee ompelemaankin kaikkea kivaa. 


Ja aina on hyvä sää leipoa! Nyt kun alkaa olla vauva-aika ohi, niin on alkanut jäädä aikaa myös leipomiseen ja sitähän minä rakastan ihan täpöllä, ollaan kyllä meidän koko perhe yksiä herkkusuita.

Mutta jospa myöhemmin lisää ;) Toivottavasti tykkäätte käydä kurkkimassa ja lueskelemassa blogiani!



Iitu

Kommentit